Správa IT služieb a podpora
Nezáleží na tom, či ste malá alebo veľká spoločnost, dostupnosť dát je kľúčová pre každý biznis.

Správa IT infraštruktúry - IT Outsourcing

Cyber Security

Projektovanie dátových sietí

Cloud AZURE a Office 356

Dalšie služby

Virtualizácia
V rámci dodávky našich riešení a správou preferujeme virtualizačné platformy Microsoft Hyper-V a VMware vSphere
OUTSOURCING IT
IT Outsourcing znamená uskutočňovanie určitých činností pomocou externých zdrojov. Jedná sa o subdodávateľskú činnosť pre inú spoločnosť. Outsourcing IT v dnešnej dobe predstavuje celosvetový trend. Dôvodom je požadovaná kvalita práce, potrebná redukcia nákladov a nutnosť orientácie na hlavný predmet podnikania. IT Outsourcing je moderný spôsob v oblasti správy informačných technológií. Je to efektívny nástroj na využívanie prostriedkov a financií na informačné technológie.
IT OUTSOURCING A ÚSPORA NÁKLADOV
Typickým príkladom outsourcingu sú IT služby, ktoré smerujú k úsporám prevádzkových nákladov a nákladov na riadenie a údržbu IT. Veľa organizácií, bohužiaľ, stále považuje IT outsourcing za menej výhodný ako správu vlastnými silami. Za týmto omylom zväčša stojí zlá kalkulácia skutočných nákladov. Na prvý pohľad sa zdá, že outsourcing IT služieb šetrí len mzdové náklady. Avšak často sa zabúda na: náklady na réžiu (zamestnanecké bonusy, strava, priestory, energie, telefón a iné), testovanie a výber nových technológií, konzultačné služby, poistenie, školenia a odborný rast, prestoje zamestnancov, náhradné zariadenie alebo dopravu. Tieto náklady zaisťujúce rozvoj a správu informačného systému, preberá „outsourcingová” IT firma.
VÝHODY IT OUTSOURCINGU
- Z hľadiska financií znamená IT outsourcing prínos, vďaka zníženiu nákladov na manažment, koordináciu a odstránenie skrytých nákladov, a znižovanie celkových výdavkov na IT. Je potrebné si taktiež uvedomiť, že nie všetko je len o cene, a preto treba pozerať aj na kvalitu služieb
- Zákazníci dostávajú výrazne kvalitnejšie služby. K dispozícii majú odborníkov, ktorých by inak spoločnosť musela nielen platiť, ale taktiež investovať do ich ďalšieho rozvoja. Pracovníci firmy, poskytujúcej outsourcing IT, sa u zákazníkov stretávajú s desiatkami problémov, pričom dochádza k vzájomnej výmene skúseností. Súčasné informačné systémy sú natoľko rozsiahle a zložité, že nie je možné zvládnuť ich rozvoj a údržbu jedným správcom siete
- Celoročná dostupnosť (bez dovoleniek a práceneschopnosti)
- Zákazník nemusí mať vlastných pracovníkov pre všetky služby. Môže teda aktivovať svoje personálne zdroje pre svoju hlavnú činnosť
- Poskytovateľ služieb je schopný flexibilnejšie reagovať na požiadavky svojich zákazníkov na základe skúsenosti a know-how. Zákazník nenesie riziko sám, zdieľa ho s poskytovateľom. Nakoľko poskytuje svoje služby i ďalším zákazníkom, má obvykle väčšiu základňu zdrojov (napr. testovací hardvér a softvér) a môže lepšie preklenúť a riešiť krízové situácie
- Zákazník udržiava neustály krok s najnovšími technológiami
Zabezpečenie koncového bodu
Vzdelávanie koncových užívateľov
Prevádzková bezpečnosť
Sieťová bezpečnosť
Ochrána pred kybernetickými útokmi
- Aktualizujte svoj softvér a operačný systém: Nasadzujte bezpečnostné opravy.
- Používajte a udržujte aktualizáciu antivírusového softvéru.
- Používajte silné heslá: Zaistite, aby vaše heslá neboli ľahko uhádnuteľné.
- Neotvárajte prílohy e-mailov od neznámych odosielateľov: Môžu byť infikované malvérom.
- Nepoužívajte nezabezpečené siete WiFi na verejných miestach: nezabezpečené siete vás nechávajú zraniteľnými voči útokom typu man-in-the-middle.


Sieťová bezpečnosť
Menežment siete
Monitoring siete
Software as a Service (SaaS)
Infrastructure as a Service (IaaS)
Platform as a Service (PaaS)


Predaj hardware a software
Dodávame značkové servery, diskové polia, počítačové zostavy, notebooky a IT príslušenstvo. Tiež Vám poradíme pri výbere vhodného software a s jeho licenčnou politikov.